Aanmelding evenement;

Wilt u EHBO-ers bij uw evenement, neem dan tijdig contact met ons op. Aanvragen voor EHBO assistentieverlening dienen minimaal 14 dagen voor aanvang van een evenement ingediend te worden. Evenementen waarbij meer dan twee EHBO-ers nodig zijn minimaal 4 weken voor aanvang. Dit kan eenvoudig door het online invullen van een aanvraag formulier.
Gebruik hiervoor de butten "aanvraag formulier" rechtsboven op het scherm. Na verzenden van het door u ingevulde formulier ontvangt u een offerte per mail met het verzoek uw aanvraag te bevestigen.

Zo nodig ontvangt u nog een aanvullend vragenformulier. Op dat vragenformulier kunt u andere informatie verstrekken over uw evenement. Die informatie wordt gebruikt om uw evenement af te stemmen met uw aanvraag, het aantal in te zetten hulpverleners en de benodigde materialen. Na ontvangst van het vragenformulier worden de voorbereidingen in gang zetten. Zo spoedig mogelijk daarna wordt u geïnformeerd of wij bij uw evenement kunnen helpen, hoeveel EHBO-ers er komen en wat van uw kant nog wordt verwacht.